Mercanlar Grubu öğrencileri , Kodlama dersi sürecinde yön belirten okları incelediler. Kodlama dersi öğrencilere ; Analitik düşünme becerileri kazandırır. Olay veya durumlar arasındaki ilişkileri görebilmesini sağlar. Yaratıcı düşünmesine yardımcı olur. Problem çözme yeteneğini artırır. Bu ders içerisinde ise
“Zürafayı kaç farklı şekilde su kabına götürebiliriz ? “ sorusu ile beyin fırtınası yaptılar. Her öğrenci farklı bir yol deneyerek zürafayı su kabına götürdü , etkinlik süreci keyifli ve verimli bir şekilde tamamlandı.
Haber | BİLLUR GÜNAY | |
Editör | BİLLUR GÜNAY | |
Fotoğraf | BİLLUR GÜNAY | |
Tarih | 26 Eylül 2020, Cumartesi 13:53 | |
Okunma | 382 defa okunmuş |
Henüz yorum yok, ilk yorumu yapmak ister misiniz?