Aralarında ilk defa sulu boya ile karşılaşan öğrencilerimiz özgürce boya yapmanın keyfine vardılar.
Önlüklerini giyerek, ellerine boya ve fırçalarını alan öğrencilerimiz değişik renkleri kullanarak sulu boya çalışmalarını keyifle tamamladılar.
| Haber | Nesrin CENKCİ | |
| Editör | Nesrin CENKCİ | |
| Fotoğraf | Nesrin CENKCİ | |
| Tarih | 10 Ekim 2015, Cumartesi 12:29 | |
| Okunma | 2.052 defa okunmuş |
Henüz yorum yok, ilk yorumu yapmak ister misiniz?