Okyanus Koleji - Kolej, Özel Okul, Ana okulu, ilkokul, ortaokul, Lise | Kasım TEOG Günlüğüm 4.Gün
Kasım TEOG Günlüğüm 4.Gün
  • Paylaş
TEOG Kampı Doludizgin Devam Ediyor

Sevgili Günlük,

Teog kampımızın 4. Gününü de çok verimli geçirdik. Beden Eğitimi öğretmenlerinin yönlendirmeleri ile sabah sporu yaparak güne başladık. Rehber öğretmenlerimiz bize telkin yöntemlerini ve olumlu düşüncenin sınav üzerindeki olumlu etkisini anlattı.

Güne denemeler ile devam ettik. 8 ders saatinde deneme gerçekleştirdik ve öğretmenlerimiz çözemediğimiz soruların yanıtlarını bizler için anlattı. Derslerimiz bittikten sonra sportif aktivite saatimiz başladı. Havuza girmek, sahilde öğretmenler eşliğinde yürüyüş yapmak, voleybol veya futbol oynamak gibi alternatifleri değerlendirdik. Dinlenme saatimizin ardından keyifli bir akşam yemeği yedik.

Bu akşam çok eğlenip stresimizi attığımız bir aktivite gerçekleştirdik. Aslında kamp ateşi yakacaktık ama hava çok rüzgarlı olduğu için onun yerine otelin bizim için ayrılan bölümünde müzikler dinledik, öğretmenlerimizle oyunlar oynadık ve böylece bugünü tamamladık. Yarın önemli bir sınavımız olduğu için şimdi uyuyup dinlenme vakti…